Obecnie chociażby w tytule "SzczegóŁy" nie ma małej litery tylko jest duże Ł wyciągnięte z Times New Roman. Gołym okiem widać, że brakuje litery.
Classic 1.13
Re: Classic 1.13
Właśnie tu jest specjalnie wpisane duże Ł, aby pasowało do reszty tekstu.
Zmień sobie na małe ł, odpal dodatek i zobaczysz, że te małe ł jakoś nie pasuje do reszty liter. Zauważ, że G i Y też wyglądają na duże litery.
Zmień sobie na małe ł, odpal dodatek i zobaczysz, że te małe ł jakoś nie pasuje do reszty liter. Zauważ, że G i Y też wyglądają na duże litery.
Re: Classic 1.13
Jest specjalnie duże Ł, bo font nie ma polskich znaków Ł ł, są one wyciągnięte z innego fonta. W pliku z fontem który wrzuciłem jest poprawiona litera. Wygląda to wtedy tak jak niżej w załączniku.
- Załączniki
-
- Zrzut ekranu 2019-08-28 o 06.58.37-01 kopia.jpg (35.63 KiB) Przejrzano 13329 razy
Re: Classic 1.13
W załączniku font, który ma też poprawioną literę małą 'y'.
- Załączniki
-
- morpheus_pl.ttf.zip
- (33.13 KiB) Pobrany 390 razy
Re: Classic 1.13
Super, dzięki.
Wykorzystam ten plik w następnych wersjach dodatku.
Wykorzystam ten plik w następnych wersjach dodatku.
Re: Classic 1.13
A gdyby te twarde spacje i te znaki "@" po prostu w foncie zamienić na puste znaki?
- Załączniki
-
- frizquadratatt_pl.ttf.zip
- (28.47 KiB) Pobrany 360 razy
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2019, 16:57 przez mrcake47, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Classic 1.13
Plik QuestData_pl_classic.lua w najnowszej wersji jest dużo mniejszy od tego który załadowałem 27.08 . Tak ma być ?
Re: Classic 1.13
Może dlatego, że te wcześniejszy miał wpisane znaki "twardej" spacji: CHR(255), co w kodowaniu UTF-8 zajmuje 3 bajty, a teraz mamy w tym miejscu zwykły znak spacji (1 bajt).
Re: Classic 1.13
A mógłbyś to sprawdzić w wersji Classic?
Weź plik tłumaczeń z globala: QuestData_pl.lua który zawiera znak @ przy "sierotkach"
zmień mu nazwę na: QuestData_pl_classic.lua i zapisz do dodatku w Classic,
i uruchom grę Classic.
Czy z tą czcionką nie będą już wyświetlane ani ? ani @ w tłumaczeniu?
Re: Classic 1.13
W kodzie trzeba by zmienić, aby nie zamieniał w tekstach z questów @ na jakiś konkretny znak (twarda spacja), jeżeli zostanie @, pokaże ją jako pusty symbol. W gossipach nie wyświetla się @.Platine pisze: ↑03 wrz 2019, 17:03 A mógłbyś to sprawdzić w wersji Classic?
Weź plik tłumaczeń z globala: QuestData_pl.lua który zawiera znak @ przy "sierotkach"
zmień mu nazwę na: QuestData_pl_classic.lua i zapisz do dodatku w Classic,
i uruchom grę Classic.
Czy z tą czcionką nie będą już wyświetlane ani ? ani @ w tłumaczeniu?