Zauważyłam, że addon freezuje gdy w zapisie kodu YOUR_GENDER zrobi się jakikolwiek błąd. W tym zadaniu akurat błąd wystąpił.
Poprawna wersja zapisu kodu powinna wyglądać tak: YOUR_GENDER(zabił;zabiła). Jeśli zje się jakiś znak, lub przekręci np.
YOUR_GENDER(zabił:zabiła) - dwukropek zamiast spójnika w środku kodu
lub
YOUR_GENDER(zabił;zabiła - brak znaku nawiasu
to grę freezuje na chwilę, po paru sekundach puszcza i pokazuje zadanie jako nieprzetłumaczone.
Wcześniej zauważyłam taki błąd dwa razy podczas grania - oba były z mojej winy, bo źle wpisałam cały kod YOUR_GENDER podczas moderacji. Czyli to kwestia moich literówek, a podczas freezowania wywala błąd: "script ran too long" dla kodu YOUR_GENDER.
Czyli muszę trochę rozbudować w addonie funkcję realizującą właściwą formę dla kodu YOUR_GENDER, aby się zabezpieczyć przed jakimikolwiek błędami w składni kodu powodującymi freezowanie.
W tłumaczeniu na ekranie będzie od razu widać, że coś jest nie tak w tym kodem, w tym tłumaczeniu.
EDIT Jednak walidację kodu YOUR_GENDER zrobię już na etapie tworzenia bazy tłumaczeń do addonu (plik: QuestData_pl.lua), wtedy w samym addonie nic już nie będę mieszać. I od razu będę widzieć, w których tłumaczeniach jest źle i trzeba to poprawić. Tym sposobem znalazłem 5 tłumaczeń z błędną składnią - już poprawione.
pobralem najnowsza aktualizacje dla Q addona i mam ,@' w oknach Q.
w kazdym oknie dialogowym + - 20 znaczkow @, zaleznie od dlugosci dialogu
jesli niezbyt lakonicznie, to wyswietla mi znaczek malpy (monkey) w oknach dialogowych .
wiadomo cos o tym?
ps. wczesniej tego problemu nie doswiadczylem
Hej, sprawdziłem właśnie najnowszą wersję addonu i nie zaobserwowałem błędu. Mógł być napisać co dokładniej pobrałeś, jaką masz wersję addonu i wrzucić zdjęcie jak wygląda u ciebie ten błąd.
Tak, kolega nie zmienił wszystkich plików addonu. Ma stary plik czcionek: frizquadratatt_pl.ttf
Najprościej skasować cały folder addonu i jeszcze raz wgrać najnowszą wersję.