Strona 2 z 13
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 21:15
autor: Borygo
W 7.0.3 nie ma zakładki help i opcji uruchomienia wyświetlania błędów lua
właśnie próbuje /console scriptErrors 1 ale nie zdała.
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 21:15
autor: Andiar
Trzeba wpisac /console scriptErrors 1 to display LUA errors lub
/console scriptErrors 0 to hide LUA errors
https://zapodaj.net/e985d3aefec43.jpg.html
https://zapodaj.net/5923fe6e3a1f4.jpg.html
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 21:16
autor: Borygo
Już doszedłem
Tak jak piszesz Andiar
/console scriptErrors 1 a potem
/reload
Oraz błąd nr 1
Message: Interface\AddOns\QuestTranslator\QuestTranslator.lua:94: attempt to index field '?' (a nil value)
Time: 01/31/18 21:16:35
Count: 1
Stack: Interface\AddOns\QuestTranslator\QuestTranslator.lua:94: attempt to index field '?' (a nil value)
[C]: ?
Interface\AddOns\QuestTranslator\QuestTranslator.lua:94: in main chunk
Locals:
Oraz błąd nr 2
Message: [string "QuestTranslatorFrame:OnLoad"]:1: attempt to call global 'QTR_OnLoad' (a nil value)
Time: 01/31/18 21:16:35
Count: 1
Stack: [string "QuestTranslatorFrame:OnLoad"]:1: attempt to call global 'QTR_OnLoad' (a nil value)
[C]: in function `QTR_OnLoad'
[string "*:OnLoad"]:1: in function <[string "*:OnLoad"]:1>
Locals:
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 21:56
autor: Platine
OK, zaczniemy od linii 94.
spróbuję dopisać tam "local" oznaczającą utworzenie zmiennej lokalnej.
W załączeniu plik QuestTranslator.lua do podmianki (spakowany do ZIP, by umieścić tu na forum).
Czy to pomogło w błędzie 1 - wskazującym na linię 94?
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 22:00
autor: Borygo
Wygląda że niema nic się nie zmieniło
Error 1
Message: Interface\AddOns\QuestTranslator\QuestTranslator.lua:94: attempt to index field '?' (a nil value)
Time: 01/31/18 21:59:15
Count: 1
Stack: Interface\AddOns\QuestTranslator\QuestTranslator.lua:94: attempt to index field '?' (a nil value)
[C]: ?
Interface\AddOns\QuestTranslator\QuestTranslator.lua:94: in main chunk
Locals:
Error 2
Message: [string "QuestTranslatorFrame:OnLoad"]:1: attempt to call global 'QTR_OnLoad' (a nil value)
Time: 01/31/18 21:59:15
Count: 1
Stack: [string "QuestTranslatorFrame:OnLoad"]:1: attempt to call global 'QTR_OnLoad' (a nil value)
[C]: in function `QTR_OnLoad'
[string "*:OnLoad"]:1: in function <[string "*:OnLoad"]:1>
Locals:
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 22:11
autor: Borygo
Czy nie działanie addonu możne być spowodowane tym, że pojawiły się nowe rasy:
Nightborne
Highmountain Tauren
Void Elves
Lightforged Draenei
A ich nie mamy dodanych do YOUR_RACE ?
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 22:15
autor: Platine
A... już wiem.
Piszecie przecież, że są nowe rasy, a w dodatku są tylko: Blood Elf, Draenei, Dwarf, Gnome, Goblin, Human, Night Elf, Orc, Pandaren, Tauren, Troll, Undead i Worgen.
I dlatego definiowanie tablicy w linii 94 błęduje, bo nie ma definicji nowych ras.
Co nowego doszło i jak to będziemy nazywać?
Czy przy okazji klasy też są jakieś nowe?
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 22:21
autor: Andiar
Póki co jest :
Void Elf
Lightforged Draenei
Nightborne
Highmountain Tauren
Klas nowych nie ma, warto zapamiętać problem bo w dodatku Battle of Azeroth dojdą nowe rasy jeszcze. Co do nazw niewiem jak jest ustalone.
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 22:23
autor: Platine
OK, dodałem na szybko te 4 nowe rasy.
W załączeniu plik QuestTranslator.lua jak poprzednio spakowany do podmianki.
Dziś już wyłączam komputer, jutro wcześnie rano muszę wstawać.
Re: Problemy z addonem
: 31 sty 2018, 22:23
autor: Kalinkus