Strona 4 z 4

Re: Classic 1.13

: 04 wrz 2019, 20:57
autor: Platine
W kodzie nic nie zamienia. Jak jest znak @ to wyświetla czcionkę przypisaną kodowi @.
W wersji 8.2 dodatku czcionka zawiera w tym znaku wygląd zwykłej spacji.
Natomiast ten sam plik czcionki w Classicu wyświetlał ? w miejscu znaku @, czyli nie mógł sobie poradzić z tym znakiem.
Teraz w tłumaczeniach zadań do Classica nie ma ani twardych spacji, ani znaków @, tylko zwykłe spacje.
Natomiast w tłumaczeniach Gossip zostawiono twardy znak (zamiast znaku @) na końcu każdej wypowiedzi.

Re: Classic 1.13

: 05 wrz 2019, 6:45
autor: mrcake47
No to niżej font który poprawnie wyświetla całość. Przetestowałem - działa na plikach z najnowszego dodatku. ;)

Re: Classic 1.13

: 05 wrz 2019, 14:16
autor: Platine
OK, rozumiem, że można z powrotem dodawać w tłumaczeniach questów znak @ do "sierotek" i wyświetli się to prawidłowo jako spacja (nie łamiąca linii), tak?

Re: Classic 1.13

: 05 wrz 2019, 22:26
autor: mrcake47
Jeżeli użyjesz tego fonta - tak.

Re: Classic 1.13

: 06 wrz 2019, 20:26
autor: Platine
OK, to dzięki.
Przygotuję zatem nową paczkę instalacyjną już z tym plikiem czcionek i w tłumaczeniach zadań użyję przy "sierotkach" znak @.

EDIT
Proszę przetestować nową wersją dodatku - instalator z datą 2019-09-06

Re: Classic 1.13

: 07 wrz 2019, 11:28
autor: mrcake47
Platine pisze:
06 wrz 2019, 20:26
OK, to dzięki.
Przygotuję zatem nową paczkę instalacyjną już z tym plikiem czcionek i w tłumaczeniach zadań użyję przy "sierotkach" znak @.

EDIT
Proszę przetestować nową wersją dodatku - instalator z datą 2019-09-06
śmiga aż miło :D

Re: Classic 1.13

: 07 wrz 2019, 16:04
autor: Platine
Bardzo się cieszę.
Dzięki kolego za poprawę pliku z czcionkami.
Wrzucam tę wersję dodatku na Curse.