Strona 3 z 4
Re: Classic 1.13
: 28 sie 2019, 23:33
autor: mrcake47
Platine pisze: ↑28 sie 2019, 17:30
A co z tą literą jest nie tak w naszym pliku czcionek?
Obecnie chociażby w tytule "SzczegóŁy" nie ma małej litery tylko jest duże Ł wyciągnięte z Times New Roman. Gołym okiem widać, że brakuje litery.
Re: Classic 1.13
: 29 sie 2019, 18:22
autor: Platine
Właśnie tu jest specjalnie wpisane duże Ł, aby pasowało do reszty tekstu.
Zmień sobie na małe ł, odpal dodatek i zobaczysz, że te małe ł jakoś nie pasuje do reszty liter. Zauważ, że G i Y też wyglądają na duże litery.
Re: Classic 1.13
: 29 sie 2019, 20:31
autor: mrcake47
Platine pisze: ↑29 sie 2019, 18:22
Właśnie tu jest specjalnie wpisane duże
Ł, aby pasowało do reszty tekstu.
Zmień sobie na małe
ł, odpal dodatek i zobaczysz, że te małe
ł jakoś nie pasuje do reszty liter. Zauważ, że G i Y też wyglądają na duże litery.
Jest specjalnie duże Ł, bo font nie ma polskich znaków Ł ł, są one wyciągnięte z innego fonta. W pliku z fontem który wrzuciłem jest poprawiona litera. Wygląda to wtedy tak jak niżej w załączniku.
Re: Classic 1.13
: 29 sie 2019, 20:46
autor: mrcake47
W załączniku font, który ma też poprawioną literę małą 'y'.
Re: Classic 1.13
: 30 sie 2019, 17:14
autor: Platine
Super, dzięki.
Wykorzystam ten plik w następnych wersjach dodatku.
Re: Classic 1.13
: 01 wrz 2019, 16:37
autor: mrcake47
Platine pisze: ↑27 sie 2019, 13:16
Problem jest w pliku z polskimi czcionkami (frizquadratatt_pl.ttf)
Te znaczki ? to w rzeczywistości znaki @, tylko czcionka powinna je wyświetlać jako twarde spacje.
A gdyby te twarde spacje i te znaki "@" po prostu w foncie zamienić na puste znaki?
Re: Classic 1.13
: 02 wrz 2019, 7:40
autor: Buber777
Plik QuestData_pl_classic.lua w najnowszej wersji jest dużo mniejszy od tego który załadowałem 27.08 . Tak ma być ?
Re: Classic 1.13
: 03 wrz 2019, 16:58
autor: Platine
Może dlatego, że te wcześniejszy miał wpisane znaki "twardej" spacji: CHR(255), co w kodowaniu UTF-8 zajmuje 3 bajty, a teraz mamy w tym miejscu zwykły znak spacji (1 bajt).
Re: Classic 1.13
: 03 wrz 2019, 17:03
autor: Platine
mrcake47 pisze: ↑01 wrz 2019, 16:37
Platine pisze: ↑27 sie 2019, 13:16
Problem jest w pliku z polskimi czcionkami (frizquadratatt_pl.ttf)
Te znaczki ? to w rzeczywistości znaki @, tylko czcionka powinna je wyświetlać jako twarde spacje.
A gdyby te twarde spacje i te znaki "@" po prostu w foncie zamienić na puste znaki?
A mógłbyś to sprawdzić w wersji Classic?
Weź plik tłumaczeń z globala: QuestData_pl.lua który zawiera znak @ przy "sierotkach"
zmień mu nazwę na: QuestData_pl_classic.lua i zapisz do dodatku w Classic,
i uruchom grę Classic.
Czy z tą czcionką nie będą już wyświetlane ani ? ani @ w tłumaczeniu?
Re: Classic 1.13
: 04 wrz 2019, 8:21
autor: mrcake47
Platine pisze: ↑03 wrz 2019, 17:03
A mógłbyś to sprawdzić w wersji Classic?
Weź plik tłumaczeń z globala: QuestData_pl.lua który zawiera znak @ przy "sierotkach"
zmień mu nazwę na: QuestData_pl_classic.lua i zapisz do dodatku w Classic,
i uruchom grę Classic.
Czy z tą czcionką nie będą już wyświetlane ani ? ani @ w tłumaczeniu?
W kodzie trzeba by zmienić, aby nie zamieniał w tekstach z questów @ na jakiś konkretny znak (twarda spacja), jeżeli zostanie @, pokaże ją jako pusty symbol. W gossipach nie wyświetla się @.