Classic 1.13

Dodatek odpowiedzialny za spolszczenie questów (misji)
mrcake47
Corporal | Grunt
Corporal | Grunt
Posty: 16
Frakcja: Horda
Rasa: Ork
Klasa: Szaman
BattleTag: mrcake47

Re: Classic 1.13

Post autor: mrcake47 » 28 sie 2019, 23:33

Platine pisze:
28 sie 2019, 17:30
A co z tą literą jest nie tak w naszym pliku czcionek?
Obecnie chociażby w tytule "SzczegóŁy" nie ma małej litery tylko jest duże Ł wyciągnięte z Times New Roman. Gołym okiem widać, że brakuje litery.

Awatar użytkownika
Platine
WoWpoPolsku Team
WoWpoPolsku Team
Posty: 475

Re: Classic 1.13

Post autor: Platine » 29 sie 2019, 18:22

Właśnie tu jest specjalnie wpisane duże Ł, aby pasowało do reszty tekstu.
Zmień sobie na małe ł, odpal dodatek i zobaczysz, że te małe ł jakoś nie pasuje do reszty liter. Zauważ, że G i Y też wyglądają na duże litery.

mrcake47
Corporal | Grunt
Corporal | Grunt
Posty: 16
Frakcja: Horda
Rasa: Ork
Klasa: Szaman
BattleTag: mrcake47

Re: Classic 1.13

Post autor: mrcake47 » 29 sie 2019, 20:31

Platine pisze:
29 sie 2019, 18:22
Właśnie tu jest specjalnie wpisane duże Ł, aby pasowało do reszty tekstu.
Zmień sobie na małe ł, odpal dodatek i zobaczysz, że te małe ł jakoś nie pasuje do reszty liter. Zauważ, że G i Y też wyglądają na duże litery.
Jest specjalnie duże Ł, bo font nie ma polskich znaków Ł ł, są one wyciągnięte z innego fonta. W pliku z fontem który wrzuciłem jest poprawiona litera. Wygląda to wtedy tak jak niżej w załączniku.
Załączniki
Zrzut ekranu 2019-08-28 o 06.58.37-01 kopia.jpg
Zrzut ekranu 2019-08-28 o 06.58.37-01 kopia.jpg (35.63 KiB) Przejrzano 779 razy

mrcake47
Corporal | Grunt
Corporal | Grunt
Posty: 16
Frakcja: Horda
Rasa: Ork
Klasa: Szaman
BattleTag: mrcake47

Re: Classic 1.13

Post autor: mrcake47 » 29 sie 2019, 20:46

W załączniku font, który ma też poprawioną literę małą 'y'.
Załączniki
morpheus_pl.ttf.zip
(33.13 KiB) Pobrany 24 razy

Awatar użytkownika
Platine
WoWpoPolsku Team
WoWpoPolsku Team
Posty: 475

Re: Classic 1.13

Post autor: Platine » 30 sie 2019, 17:14

Super, dzięki.
Wykorzystam ten plik w następnych wersjach dodatku.

mrcake47
Corporal | Grunt
Corporal | Grunt
Posty: 16
Frakcja: Horda
Rasa: Ork
Klasa: Szaman
BattleTag: mrcake47

Re: Classic 1.13

Post autor: mrcake47 » 01 wrz 2019, 16:37

Platine pisze:
27 sie 2019, 13:16
Problem jest w pliku z polskimi czcionkami (frizquadratatt_pl.ttf)
Te znaczki ? to w rzeczywistości znaki @, tylko czcionka powinna je wyświetlać jako twarde spacje.
A gdyby te twarde spacje i te znaki "@" po prostu w foncie zamienić na puste znaki?
Załączniki
frizquadratatt_pl.ttf.zip
(28.47 KiB) Pobrany 12 razy
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2019, 16:57 przez mrcake47, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Buber777
WoWpoPolsku Team
WoWpoPolsku Team
Posty: 266
Lokalizacja: Oslo
Frakcja: Przymierze
Rasa: Człowiek
Klasa: Warrior

Re: Classic 1.13

Post autor: Buber777 » 02 wrz 2019, 7:40

Plik QuestData_pl_classic.lua w najnowszej wersji jest dużo mniejszy od tego który załadowałem 27.08 . Tak ma być ?

Awatar użytkownika
Platine
WoWpoPolsku Team
WoWpoPolsku Team
Posty: 475

Re: Classic 1.13

Post autor: Platine » 03 wrz 2019, 16:58

Może dlatego, że te wcześniejszy miał wpisane znaki "twardej" spacji: CHR(255), co w kodowaniu UTF-8 zajmuje 3 bajty, a teraz mamy w tym miejscu zwykły znak spacji (1 bajt).

Awatar użytkownika
Platine
WoWpoPolsku Team
WoWpoPolsku Team
Posty: 475

Re: Classic 1.13

Post autor: Platine » 03 wrz 2019, 17:03

mrcake47 pisze:
01 wrz 2019, 16:37
Platine pisze:
27 sie 2019, 13:16
Problem jest w pliku z polskimi czcionkami (frizquadratatt_pl.ttf)
Te znaczki ? to w rzeczywistości znaki @, tylko czcionka powinna je wyświetlać jako twarde spacje.
A gdyby te twarde spacje i te znaki "@" po prostu w foncie zamienić na puste znaki?
A mógłbyś to sprawdzić w wersji Classic?
Weź plik tłumaczeń z globala: QuestData_pl.lua który zawiera znak @ przy "sierotkach"
zmień mu nazwę na: QuestData_pl_classic.lua i zapisz do dodatku w Classic,
i uruchom grę Classic.
Czy z tą czcionką nie będą już wyświetlane ani ? ani @ w tłumaczeniu?

mrcake47
Corporal | Grunt
Corporal | Grunt
Posty: 16
Frakcja: Horda
Rasa: Ork
Klasa: Szaman
BattleTag: mrcake47

Re: Classic 1.13

Post autor: mrcake47 » 04 wrz 2019, 8:21

Platine pisze:
03 wrz 2019, 17:03
A mógłbyś to sprawdzić w wersji Classic?
Weź plik tłumaczeń z globala: QuestData_pl.lua który zawiera znak @ przy "sierotkach"
zmień mu nazwę na: QuestData_pl_classic.lua i zapisz do dodatku w Classic,
i uruchom grę Classic.
Czy z tą czcionką nie będą już wyświetlane ani ? ani @ w tłumaczeniu?
W kodzie trzeba by zmienić, aby nie zamieniał w tekstach z questów @ na jakiś konkretny znak (twarda spacja), jeżeli zostanie @, pokaże ją jako pusty symbol. W gossipach nie wyświetla się @.

ODPOWIEDZ