Strona 7 z 9

Re: Problem z addonem

: 30 lis 2020, 1:00
autor: Erdzio
Platine pisze: 29 lis 2020, 22:52
Czyli Erdzio - kolejna wersja do sprawdzenia. Czy w linii czat otrzymasz komunikat QTR:... ?
Nie, pokazuje tylko początkowe komunikaty o uruchomieniu się dodatków.

Za to funkcje /dump się zmieniły, chociaż patrzę teraz na innym NPC, bo tutaj jeszcze nie mam przyjętych questów.

Kiedy wszystkie zadania są "do wzięcia" (wykrzyknik)
/dump GreetingText:IsVisible()
[1]=true
/dump CurrentQuestsText:IsVisible()
[1]=false
/dump AvailableQuestsText:IsVisible()
[1]=true

Kiedy weźmie się któreś z zadań (szary znak zapytania i wykrzyknik):
/dump GreetingText:IsVisible()
[1]=true
/dump CurrentQuestsText:IsVisible()
[1]=true
/dump AvailableQuestsText:IsVisible()
[1]=true

Re: Problem z addonem

: 30 lis 2020, 12:54
autor: Platine
Erdzio pisze: 29 lis 2020, 23:02 Przy okazji użyłem komendy na jednym z NPC:
/dump C_GossipInfo.GetNumOptions()
Odpowiedź przy jednej opcji wyboru:
[1]=1

Potem rzuciłem (akurat na tym samym, bo się opcja nowa pojawiła, czyli opcje wyboru 2) tę samą komendę:
/dump C_GossipInfo.GetNumOptions()
Odpowiedź:
[1]=2

Czyli trafione chyba, że zmienili komendę.
Tu jest wszystko w porządku i tę część addonu już pracuje poprawnie.
A odpowiedź jest prawidłowa - w pierwszym przypadku masz 1 Opcję, a w drugim przypadku są 2 Opcje.

Re: Problem z addonem

: 30 lis 2020, 12:56
autor: Platine
Erdzio pisze: 30 lis 2020, 1:00 Nie, pokazuje tylko początkowe komunikaty o uruchomieniu się dodatków.
Ale jak uruchamiasz rozmowę z NPC, wtedy ma być komunikat.
Dodałem więcej komunikatów kontrolnych.

https://panel.wowpopolsku.pl/files/WoWp ... 11-30a.zip

Re: Problem z addonem

: 30 lis 2020, 16:35
autor: Kalinkus
I jeszcze jedno mnie nurtuje jak się otworzy pierwszego qesta po uruchomieniu gry czyta go w taki sposób jakby chciał powiedzieć ze to wersja polska i angielska słychać jak to się nakłada. chodzi o odtworzenie głosowe zadania lektora

Re: Problem z addonem

: 30 lis 2020, 20:59
autor: Platine
Naprawione w najnowszej wersji (jeszcze niedostępnej oficjalnie).

Re: Problem z addonem

: 30 lis 2020, 21:20
autor: Platine
Już wiem Erdzio co jest - nie masz włączone pokazywanie błędów LUA, a w tej funcji jest literówka w nazwie zmiennej.

Re: Problem z addonem

: 30 lis 2020, 22:48
autor: Erdzio
Komunikat wyświetla się dopiero po kliknięciu w zadanie:

QTR:GreetingText:IsVisible() jest FALSE

Samo kliknięcie w NPC, gdzie pokazuje tekst powitania i zadania niczego nie wywołuje.

Re: Problem z addonem

: 30 lis 2020, 23:20
autor: Erdzio
Edit: komendę /console scriptErrors 1 specjalnie na nowy dodatek włączyłem, żeby w razie czego błędy wyłapywać, ale nic nie pokazuje w żadnej ze zmian, które wprowadzałeś.

Re: Problem z addonem

: 01 gru 2020, 17:40
autor: Platine
OK, to już widzę, że podaje FALSE pomimo, że tekst GreetingText jest wyświetlany.
Ale piszesz, że ta informacja z dodatku jest dopiero wyświetlana po wciśnięciu zadania, a nie od razu ja się gossip wyświetla z wyborem zadań. Czyli trzeba przychwytywać trochę inne zdarzenie.

Erdzio - mój drogi testerze - spróbuj tę wersję:

https://panel.wowpopolsku.pl/files/WoWp ... -12-01.zip

Re: Problem z addonem

: 02 gru 2020, 3:10
autor: Erdzio
Uff, chyba działa. U postaci, na której to sprawdzać zacząłem, zamieniło powiadomienie o "Quest ID=?" Na "Gossip ID=jakieśtam cyferki". Właśnie plik wgrałem i przetłumaczyłem tekst, teraz tylko zatwierdzić, zrobić bazę i sprawdzić, czy prawidłowo wyświetla.

Niestety czy tłumaczenie w czasie gry działa nie zdążyłem sprawdzić, bo serwery wyłączyli xD