To nie rozumiem, dlaczego nie wywołuje się funkcja tłumacząca ten tekst w obiekcie
GreetingText.
Mam w dodatku prosty warunek logiczny:
if ((GreetingText:IsVisible()) and (QTR_PS["gossip"]=="1")) then -- mamy gossip w QuestFrame i włączone wyświetlanie tłumaczeń gossip
Pierwszą widoczną oznaką wywołania funkcji
GossipOnQuestFrame() jest przygaszenie przycisku z
Quest ID=
Może to wszystko trwa tak szybko, że silnik Wow'a na nowo odświeża okienko i trzeba będzie wprowadzać drobne opóźnienia przy wywoływaniu naszych funkcji?
Usunę tymczasowo drugi warunek w komendzie IF i wstawiam komunikat w linii czat, gdy moja funkcja
GossipOnQuestFrame() zostanie wywołana.
Czyli Erdzio - kolejna wersja do sprawdzenia. Czy w linii czat otrzymasz komunikat QTR:... ?
https://panel.wowpopolsku.pl/files/WoWp ... 11-29b.zip