Problem z addonem

W tym dziale znajdziesz pomoc w kwestiach natury technicznej, a także asystę przy problemach z kontem.
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Erdzio
Posty: 372
Frakcja: Horda
Rasa: Worgen
BattleTag: Erdzio#2624

Re: Problem z addonem

Post autor: Erdzio »

Platine pisze: 28 lis 2020, 11:15 Prośba o przetestowanie tego zdarzenia nowym dodatkiem:
Przetestowałem, teraz pokazuje znak zapytania w miejscu wcześniejszego ID, dalej nie zgrywa.

Obrazek

I nie mogę znaleźć wątku, a kojarzę, że Pikownia to zgłaszał, to podeślę przy okazji screena z fstack:

Obrazek
Nie samymi questami worgen żyje, dymki też trzeba tłumaczyć. I Gossipy. No i książki... I Filmy, i Cinematici też...
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Erdzio
Posty: 372
Frakcja: Horda
Rasa: Worgen
BattleTag: Erdzio#2624

Re: Problem z addonem

Post autor: Erdzio »

Odnośnie GetNumOptions:

https://wow.gamepedia.com/API_C_GossipI ... NumOptions

Znalazłem to na WoWpedii, z tego co zrozumiałem zmienili nazwę, chyba że coś pomylili w artykułach.

numOptions = C_GossipInfo.GetNumOptions()
Nie samymi questami worgen żyje, dymki też trzeba tłumaczyć. I Gossipy. No i książki... I Filmy, i Cinematici też...
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Platine
Posty: 922

Re: Problem z addonem

Post autor: Platine »

Tak, to może być to. Teraz większość starych funkcji jest podpinanych do konkretnych obiektów, tu do C_GossipInfo. Sprawdzę to wieczorkiem.
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Platine
Posty: 922

Re: Problem z addonem

Post autor: Platine »

Erdzio pisze: 28 lis 2020, 16:23 Przetestowałem, teraz pokazuje znak zapytania w miejscu wcześniejszego ID, dalej nie zgrywa.
Czyli musi być jakiś błąd lua.
A tak na marginesie, pokazuje ? w miejscu ID questu, bo nie wybrałeś jeszcze zadania, a docelowo w tym przycisku powinien pokazywać się nr Hash gossipu i do tego dążę.

Ciężko mi trafić na taki paradoks w grze na moim Starterze.

Kolejna instalka do testowania:
https://panel.wowpopolsku.pl/files/WoWp ... -11-29.zip
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Platine
Posty: 922

Re: Problem z addonem

Post autor: Platine »

Erdzio pisze: 28 lis 2020, 16:23 I nie mogę znaleźć wątku, a kojarzę, że Pikownia to zgłaszał, to podeślę przy okazji screena z fstack:
Trochę mieszamy dodatki - tu mamy do czynienia z dymkami (i odmiana: gadająca głowa).
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Erdzio
Posty: 372
Frakcja: Horda
Rasa: Worgen
BattleTag: Erdzio#2624

Re: Problem z addonem

Post autor: Erdzio »

Też nie, dalej jest ten znak zapytania, ale co zauważyłem - odnosi się on do zadania, które się później wybierze, czyli addon od razu czyta to okno jako okno zadania.

Kolejno:
Po kliknięciu NPC, pokazuje "Quest ID=?
Po kliknięciu zadania "Fathomless Power", wyjściu i ponownym kliknięciu, w miejscu pytajnika pojawia się 59231 (PL)
Po kliknięciu zadania "Front and Center", wyjściu i ponownym kliknięciu, w miejscu 59231 pojawia się 60733

W skrócie addon ciągle nie widzi tego tekstu jako coś, co mógłby zgrać do przetłumaczenia.
Nie samymi questami worgen żyje, dymki też trzeba tłumaczyć. I Gossipy. No i książki... I Filmy, i Cinematici też...
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Platine
Posty: 922

Re: Problem z addonem

Post autor: Platine »

Czyli cały czas dodatek nie rozpoznaje, że ma do czynienia z tekstem gossip, pomimo, że jest w ramce questu.
To może zróbmy tam - jak otworzysz to okno - wpisz na czacie komendy:
/dump GreetingText:IsVisible()
/dump CurrentQuestsText:IsVisible()
/dump AvailableQuestsText:IsVisible()
powinny być odpowiedzi true lub false
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Erdzio
Posty: 372
Frakcja: Horda
Rasa: Worgen
BattleTag: Erdzio#2624

Re: Problem z addonem

Post autor: Erdzio »

/dump GreetingText:IsVisible()
[1]=true
/dump CurrentQuestsText:IsVisible()
[1]=true
/dump AvailableQuestsText:IsVisible()
[1]=false
Nie samymi questami worgen żyje, dymki też trzeba tłumaczyć. I Gossipy. No i książki... I Filmy, i Cinematici też...
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Platine
Posty: 922

Re: Problem z addonem

Post autor: Platine »

To nie rozumiem, dlaczego nie wywołuje się funkcja tłumacząca ten tekst w obiekcie GreetingText.
Mam w dodatku prosty warunek logiczny:
if ((GreetingText:IsVisible()) and (QTR_PS["gossip"]=="1")) then -- mamy gossip w QuestFrame i włączone wyświetlanie tłumaczeń gossip

Pierwszą widoczną oznaką wywołania funkcji GossipOnQuestFrame() jest przygaszenie przycisku z Quest ID=
Może to wszystko trwa tak szybko, że silnik Wow'a na nowo odświeża okienko i trzeba będzie wprowadzać drobne opóźnienia przy wywoływaniu naszych funkcji?
Usunę tymczasowo drugi warunek w komendzie IF i wstawiam komunikat w linii czat, gdy moja funkcja GossipOnQuestFrame() zostanie wywołana.

Czyli Erdzio - kolejna wersja do sprawdzenia. Czy w linii czat otrzymasz komunikat QTR:... ?

https://panel.wowpopolsku.pl/files/WoWp ... 11-29b.zip
Awatar użytkownika
WoWpoPolsku Team
Erdzio
Posty: 372
Frakcja: Horda
Rasa: Worgen
BattleTag: Erdzio#2624

Re: Problem z addonem

Post autor: Erdzio »

Przy okazji użyłem komendy na jednym z NPC:
/dump C_GossipInfo.GetNumOptions()
Odpowiedź przy jednej opcji wyboru:
[1]=1

Potem rzuciłem (akurat na tym samym, bo się opcja nowa pojawiła, czyli opcje wyboru 2) tę samą komendę:
/dump C_GossipInfo.GetNumOptions()
Odpowiedź:
[1]=2

Czyli trafione chyba, że zmienili komendę.
Nie samymi questami worgen żyje, dymki też trzeba tłumaczyć. I Gossipy. No i książki... I Filmy, i Cinematici też...
ODPOWIEDZ